FAQ

På baggrund af vores daglige kontakt med vores kunder har vi lavet denne FAQ, der giver dig svar på de mest almindelige spørgsmål omkring vores kundeservice.

Jeg er ny kunde – hvordan bestiller jeg?
Alle de varer du finder på www.dermalogica.dk, kan du købe her og nu ved at følge de 10 nedenstående trin.
 

  1. Klik på shop online i topmenuen
  2. Vælg den ønskede kategori i venstremenuen og herefter den vare, du er interesseret i
  3. Klik herefter på ikonet ”Læg i kurv” til højre for produktet
  4. Vil du læse mere om produktet, kan du klikke på produktnavnet eller produktbilledet
  5. Når du er klar til at gå til kassen, klikker du på ”Vis kurv”. Tjek at alle varerne er i kurven. Er det ikke tilfældet, kan du tilføje eller fjerne produkter og herefter klikke ”Opdater”
  6. Når du er færdig, klikker du på ”Gå til kassen”
  7. Indtast dit navn og din adresse og klik herefter på ”Forsæt”
  8. Du skal nu acceptere handelsbetingelserne for at kunne forsætte og klik herefter på ”Godkend”
  9. Indtast dine kreditkortoplysninger
  10. Når ordren er gået igennem, modtager du en ordrebekræftelse pr. mail. Hvis du er ny kunde, får du også en mail med dit brugernavn og adgangskode, som du skal bruge næste gang, du bestiller i shoppen


Har I en fysisk butik?
Nej, vi har ikke nogen fysisk butik. Vi har klinikker tilknyttet over hele landet; tilknyttede hudplejeklinikker.

Hvilke kredit- og betalingskort accepterer I?
Vi tager imod følgende betalingskort: Dankort, Visa, Visa Electron, MasterCard og Eurocard.

Er det sikkert at købe varer online?
Dine kreditoplysninger er beskyttede og krypterede, når de sendes til behandling ved DIBS. Det betyder i praksis, at al indtastning af kreditoplysninger ske via DIBS betalingsgateway.

Vi får derfor ikke kendskab til de oplysninger, du indtaster, men får besked, om transaktionen er godkendt eller ej. Derfor kan vi heller aldrig hæve mere på dit kreditkort, end du har godkendt.

Hvornår hæver I pengene?
Vi hæver først pengene på dit kreditkort, når dine varer er afsendt.

Hvor lang er leveringstiden?
Ordrer afgivet på hverdage inden kl. 12.00 afsendes så vidt muligt samme dag. Alle varer sendes med Post Danmark og leveres normalt 1-2 hverdage efter ordreafgivelse.

Hvad sker der, hvis jeg ikke er hjemme, når pakken ankommer?
Post Danmark vil lægge en seddel i din postkasse, og du kan så efterfølgende afhente din pakke på dit lokale posthus.

Jeg har ikke modtaget min pakke – hvad gør jeg?
Du kan ringe til vores kundeservice på tlf. 86 72 58 00 eller skrive en mail til info@dermalogica.dk, og vi vil gøre, hvad vi kan for at finde ud af, hvor din pakke befinder sig.

Har jeg mulighed for at tracke min ordre?
Du kan også spore pakken på Post Danmarks hjemmeside. Indtast det Track & Trace nummer du har fået pr. mail, og du kan holde øje med, hvor langt din pakke er nået.

Hvordan returnerer jeg en vare?
Hvis du mod forventning fortryder dit køb, kan du returnere varen eller varerne indenfor 14 dage fra den dato, du har modtaget disse. Du skal returnere varerne i original salgsemballage og med ubrudt garantiforsegling, som da du modtog den. Du skal udfylde den retur- og bytteseddel, der fulgte med varerne og sende den sammen med varerne. Du betaler selv fragten.

Købesummen krediteres din konto indenfor 7 dage. Har du handlet med Dankort eller kreditkort tilbageføres beløbet til din konto. Har du handlet med Visa Electron, bedes du oplyse dit kontonummer og bankens registreringsnummer, og beløbet vil blive tilbageført dertil.

Du kan også fortryde købet ved at nægte modtagelsen.

Hvordan bytter jeg en vare?
Når du køber dine Dermalogica produkter på www.dermalogica.dk, er du dækket af vores landsdækkende bytteservice. Det betyder, at enhver vare kan byttes inden for 14 dage. Du kan vælge at returnere direkte til Færch A/S, hvor du selv betaler fragten. Færch A/S sender dine ombyttede varer fragtfrit.

Du kan også vælge at besøge af de tilknyttede hudplejeklinikker, hvor du kan få byttet produkterne.

I begge tilfælde skal du udfylde med varerne medsendte retur- og bytteseddel samt medsende eller medbringe din faktura.

Hvad gør jeg, hvis der er en mangel eller fejl på en vare?
Alle varer er garanterede og kvalitetstjekkede. Skulle der mod forventning være en varer med fejl, skal du benytte den vedlagte retur- og bytteseddel. Varer, der returneres med reklamation, erstattes inden for 3-5 dage.

Udlæg for fragt returneres via kreditkort.

Returadresse:
Færch A/S
Jens Juuls Vej 22
8260 Viby J
CVR nr. 28 851 189

Send adgangskode!

Indtast mailadresse herunder for at få tilsendt din adgangskode.

Indtast venligst e-mailadresse.